الکی نگید

*عاشقانه ها*

 
وارد هــر رابطه ای نشین

الکـــی امیدوار نکنین

الکـــی دلخوش نکنین

الکـــی بش نگین رسیدی تک بزن و از پیاده رو برو

مواظب خودت باش

الکـــی اسمشو با لوندی صدا نکنین که طرف بگه جوووونم

هی نگید مــوش مــن

خرگـــــوش من و عشــــق من اینا...

وقتی از ته دل میگه دوست دارم...

الکی نگو منم دوست دارم...

اون داره حرفاتو باور میکنه

داره بهت وابسته میشه...

اما تو داری باهاش بازی میکنی

نکن عزیزِ من , احساس یه انسان رو نابود نکن

برای سرگرمی و تکیه کلامت ....

اون زندگیشو پای تو گذاشته... نکن ...{-35-}


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت11:17---10 بهمن 1392
سلام...عاشقانه های زیبایی دارید...
باعث افتخاره که لینکتون کنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هادی|

آخرين مطالب
» قدم میزنم..
» دوستش دارم...
» وفای شمع...
» اینم از ما...
» قیامت من...!
» بفهم...
» welcome
» نویسنده کجاست...؟
» آغوش..
» گاهی...
» الکی نگید
» فراموشش کردم...
» زندگیم...
» هیچوقت
» دانلود
» اهنگ ها
» دانلود
» چه کنم؟
» فکر تو
Design By : MohammadDesign.IR